fredag 22 november 2013

Pimp my house

Idag trodde Noomi att det var morgon 03.00. Som tur är älskar hon film så jag brukar dra igång telefonen och lägga den så hon ser från sängen och så sitter hon oftast snällt till det är dags att gå upp.
Dessvärre är filmerna inte mer än 10-40 minuter långa så när en är slut ställer hon sig upp och drar mig i håret eller snor min kudde.
Tur att hon är söt!

Idag har jag pimpat med stjärnor och annat, så mysigt det blir! Imorgon ska jag göra några arrangemang med hyacinter o mossa. Gulliga Ewa skickade med mig massa fint "plotter" innan som jag ska använda.

Ikväll har vi käkat thai och börjat kolla på en film o nu har Kisse hämtat Leia som än en gång har haft problem med nr2 :(
Hon försöker o försöker men kunde nog inte riktigt komma till ro hos E o T utan ville hem till sin toa.
Det blev inget här heller så nu fick hon laktulos och en flaska välling (japp hon älskar fortfarande det), så nu sover hon gott!

Nu ska jag gå ner o fortsätta se på filmen. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar