fredag 1 november 2013

Klyx

Nu har jag lämnat prover, gick bra som alltid. Nu får jag vänta ett par dagar på svaren.
Vet inte vad det är med mig men jag är så himla orolig nu. Jag är livrädd att proverna ska visa på cancer. Knölen i magen var ju tydligen en muskel men jag kan ändå inte släppa det. Jag har verkligen inte fullt förtroende för läkarna, speciellt inte när besöket tog 1 minut.
Det händer så mycket skit hela tiden så det är inte konstigt att man blir nojig.

Hämtade ut Leias laxeringsmedel (klyx) vi ska pina henne med i 5 dagar..500:- för ren och skär plåga. Den notan passade verkligen inte in denna månaden!
Men förhoppningsvis funkar det och vi slipper gå vidare med röntgen.

Nu är Leia och mamma iväg och myser, Noomi sover och Ines käkar märg och jag tar första koppen kaffe, behöver en lugn förmiddag idag känner jag.
I eftermiddag ska vi till kyrkogården och tända ljus och sen handla till helgens festligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar