torsdag 14 november 2013

Blodprov

Hej hopp..

Redan Torsdag och just nu är jag verkligen kass på att skriva. Tycker inte att jag har något roligt att dela med mig av just nu.
En riktigt tråkig månad på många vis.

Veckan har varit bra fast innehållsfattig (utöver barnen och hushållsysslorna)

Igår Leia blev stucken i armen för första gången. Jag trodde att det skulle gå jättebra, men väl där höll hon krampaktigt i ärmarna på klänningen och skällde på den stackars sköterskan. Hon skakade bara på huvudet och skrek nej, nej, låt mig va! SLUTA!
Efter en stund gick det efter lite fasthållning och sköterskan fick dom 3 rören blod som behövdes. Nu ska dom kolla div allergier och vad mer vet jag inte.
På Tisdag blir det ultraljud av magen.

Idag har Jennie, Milla och Carro varit här, alltid kul när vi får ihop en dejt!

Fredag imorgon och då blir jag själv med tjejerna på kvällen då Kisse ska på jippo med jobbet.
På Lördag ska våran familj bada med mamma, pappa, Ewa, Tomas, syrran och Edvin, det ska bli skoj!

Lite kort från veckan, har börjat pimpa med lite ljusslingor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar