torsdag 21 mars 2013

Woop woop

Igår pysslade vi lite efter Leia kom från dagis. Plockade ris ute i stormen och dekorerade.
Ställde en bunt på trappan med massa fjädrar i och riset inne blev det ägg i.

Em var ganska tråkig, kisse jobbade länge och när han kom hem var det dags att duscha o lägga barnen.
Tror att han knoppade in en kvart efter dom och jag njöt av tystnaden :)

Idag blåser det minst lika mycket, inte alls lockande att gå ut. Men nu är snön bortskottad iaf. Vette fasen om jag känner för en promenad.

Lite kort i vanlig ordning..

5 kommentarer:

  1. Den där flirtblicken va inte att leka med, snart får ni nog börja hålla killarna borta;) Sötnosar!

    SvaraRadera
  2. Haha eller hur :) Kisse sover redan vid ytterdörren för att hålla ev friare borta

    SvaraRadera
  3. Tråkig em ?????? jag va ju hos dig <3 <3 hahahah fina kort på älskade barnen som vanligt <3 puss moster

    SvaraRadera
  4. Nä du var här igår jag skrev om i förrgår :)

    SvaraRadera
  5. hahahahahah jag menar det pusssss

    SvaraRadera