fredag 15 mars 2013

Soool

Jäklar va snö det kom i förrgår! 
Så vi hade en given syssla igår på fm, eller inte vi, jag.
Leia lekte med sin barbie och dinosaurier i snön.
Men det var skönt att få lite sol på sig och snön smälte fort :)

Våra pärlor vi hade beställt från panduro kom igår, blev lite besviken över att tråden knappt gick att knyta och på pärlorna fattades det hål på jättemånga. Men fina att titta på...

Eftermiddagen var rätt lugn, väntade ju på att läkaren skulle ringa men han var sjuk så jag får vänta till Måndag..

Idag ska det bytas lakan i allas sängar och skura golv.
Älskar när det är rent och fräscht på fredagskvällen!
Idag ska jag krypa till korset och ta på mig bikini, hua!
Har lovat Leia att vi ska åka och bada i eftermiddag.  Ska bli jätteroligt!
Var längesedan vi badade ihop, funderar på att leja ut Noomi,  hon har blivit hostig o snorig så hon ska nog inte bada. Hon är så himla kall om händerna o fötterna nu också :(

Nu ska jag ta tag i mina sysslor medans N sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar