måndag 4 mars 2013

Måndag

Helgen kom och gick. I Lördags åkte vi till Lager en sväng o köpte regnkläder till Leia. Fanns massa färger att välja på och hon valde turkosa,  bra val tycker jag :) Kul att hon tycker om alla färger och inte bara rosa.
På kvällen vid 20 bestämde jag mig för att åka till Carro o co, väldans trevligt och sen blev det en tur till Hotellet.
Inte lika roligt där haha men kul att kolla på alla desperata singlar.

Igår var jag seeeeg, trots att jag bara drack några öl. Kroppen klarar ingenting nu för tiden!
Blev picknick vid kroksjön iallafall och sen började jag o Kisse att måla trappan,  blir nice! Bara stegen kvar och en strykning till på det andra.
Testade nygamla Midway på kvällen och det var KATASTROF! Tur att Kisse o Leia beställde från ett annat ställe så jag kunde ta av dom :)

Idag har vi vart i Borås,  ultraljud, ekg och syresättning. Såg helt ok ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar