måndag 25 mars 2013

Våfflor

Måndag och våffeldagen!

Dagen har faktiskt vart lugn, Leia har vart ledig så under morgonen och förmiddagen tog vi det lugnt.
Leia beställde gröt så det fick bli risgrynsgröt, men det tog ju nästan en timme haha så det blev en sen frulle idag.

Sen har jag letat kläder till och efter sjukhusvistelsen till Noomi. Dom grejerna jag beställde i strl 74 passar nu så jag måste komplettera lite.
Hittade mycket på Lindex som jag ska beställa. Får bli pyjamasar för det var dåligt med knyt/knäppbara och smidiga kläder. Dessa hade fina och roliga mönster så det blir nog kanon.
Har sneglat på ett jättefint  lapptäcke att ha i vagnen länge. Färgerna passar perfekt! Det får nog åka med också ;)

I eftermidags bjöds det på våfflor hos ewa o frida, jättegott! Jag var redig och tog en promenad hem med Noomi. Så nu har man bränt lite av dom ;)

Började åter igeeen mitt hälsosamna liv idag. Är fasen inte roligt med bröst på ryggen och en mage både bak och fram som hänger över byxorna.
Känns gött att vara igång 10 så är jag nere på min vikt innan graviditeten men jag nöjer mig med 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar