onsdag 14 maj 2014

Kväll

Jag får väl skriva ett par rader så det var inte blir total torka.

Denna veckan jobbar jag 13.45-23.12 och det har gått bra hittills. Det är ju 50/50 hur länge man får sova på morgonen bara..ska dom vakna innan eller efter 6. Denna veckan har det varit en bra bit innan men dom har somnat om som till 7 som tur är.

Idag åkte vi till mamma på förmiddagen, hon jobbar samma skift vilket är kanon. Idag passade hon barnen medans jag åkte och handlade och tankade.

Annars har det inte hänt något kul alls, tvärt om känns det som.
Har en trevlig tjej på jobbet som får cellgifter denna veckan och igår fick mammas kompis veta att hon har bröstcancer :(
Jäkla skit-cancer.

Nu ska jag snart väcka Noomi och sen är det dags att åka till dagis och jobb.

Här kommer kort på Leias nymålade naglar som hon ville visa och ett kort på Leia igår när jag lämnade henne på dagis. Det kändes så hemskt att köra ifrån henne när hon stod där.

1 kommentar:

  1. Leia då <3 hon ser ju helt övergiven ut :( men va fina naglar <3

    SvaraRadera