söndag 11 maj 2014

Helgen

Fredagen började med att Leia väckte mig, varav jag kollade på klockan och insåg att jag måste sitta i bilen om 10 minuter.
Det är nackdelen med att bara ha alarm i mobilen. . Men jag kom i tid som tur var.

Igår grejade vi vidare med altanen. Det torkar dock väldigt sakta nu då det är så fuktigt ute men nån gång ska väl planken komma upp.

Idag har vi planterat vidare i landet, så nu är morötter, lök och gröna ärtor satta också.
Har även påbörjat min utrotning av maskrosorna, har hällt salt på dom. Återstår att se om det fungerar.
Sen har Carro, mikael o barnen vart här o fikat o lekt. Carro hade gjort en riktigt smarrig kladdkaka :)
Moster o Tomas var förbi med en hög ramar o en låda också, väldigt gulligt!

Nu nattar vi kidsen och sen ska jag göra chevre-toast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar