fredag 30 maj 2014

Klaga

Hej hopp!

Vilka dagar jag har haft! Igår tatuerade jag mig hela dagen, eller Robert gjorde det och jag läste tidningar o drack kaffe :)
Men efter 5 timmar började det bli liiiite strävigt fast resultatet blev ju vad jag hoppades på!
Leia var så söt när jag kom hem och sa flera gånger hur fint det blev.
På kvällen käkade vi tacos och bara tog det lugnt.

Idag har jag varit hos frissan och i eftermiddags har vi varit och firat syrran som fyller 24 på söndag. Där bjöds det på god dryck, grillat och tårta.
Åkte därifrån jäkligt mätt och belåten.
Noomi o Leia var som tokiga i hästarna, katten och hundarna där ute :)

Vi beställde ju nya möbler till altanen för ett par veckor sedan. Det skulle ta 4-10 dagar. Igår stod det levereras v 24..
Så jag gjorde som alla andra och klagade, fast dock klagade jag på ett trevligt och smart sätt.
Vad tror ni kom på mail idag? Ordernr bla bla har levererats från vårat lager och levereras till er i början på nästa vecka.
Härligt :)

Klarade truckkursen också förresten! 45/50 på teorin var inte så illa pinkat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar