måndag 3 mars 2014

Premiär

Dålig uppdatering det senaste.
Dagarna har gått i ett och det lilla som har varit kvar av dagarna har jag bara myst med mina älsklingar.
I Lördags jobbade jag 9-21 då var det premiär av Misantropen med bla Nina Gunke som skådespelare och 500 biljetter sålda.
Efter premiären var det livespelning med 2 olika artister och varje bord var bokat.
Det var så knökat så vi kunde inte ens plocka disk.

Igår jobbade jag till 17.30 och då hade vi bla 50 st äldre som käkade semla och lyssnade på Harald Treutiger som sjöng och spelade gitarr :)
När jag kom hem blev det go mat o mys.

Nu är det ny vecka igen och idag ska jag iväg på en grej så mamma kommer och tar barnen en stund.
I eftermiddag ska jag ut på en lååång pw och rensa skallen för nu händer det mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar