tisdag 11 mars 2014

Jesanes!

Oj vad det svänger!
Igår var det min första dag helt utan nikotin på si sådär 150 år och jäklar vilka utbrott!
Samma visa idag fast lite bättre som tur är.
Fast när kaffet åkte ut i soffan på morgonen trodde jag att slutet var nära.
Men när jag kunde hänga tvätten ute kändes det genast bättre!

Fasen så gott väder det har varit!
Vi har gått ut i flera omgångar och njutit. Det är så kul nu när Noomi kan vara med och slipper vagnen.
Nu går hon runt och vill göra allt som Leia gör.
I helgen åkte studsmattan fram och där har dom mycket kul!

Idag har vi mest varit ute och när vi inte var det gjorde jag grekisk pytt med örtsås och sen var jag hos Yves fotvård och fick taissarna snygga.

Fick ett roligt samtal när jag låg där med tassarna i vädret så nu kommer det bli lite ändringar framöver.

3 kommentarer:

  1. Mycket som snurrar i skallen på mig nu :) men bara positiva tankar. Är så glad / glada för dig. Plus i kanten för all din kreativitet och positiva anda vilket i slutänden ger resultat <3 bra kämpat . Älskar dig Mamma / pappa

    SvaraRadera
  2. Tack vad söta ni är!!
    Älskar er ♡

    SvaraRadera
  3. Yes yo go sis ;P

    SvaraRadera