torsdag 12 september 2013

Tid

Idag var det dags för simskola igen och det gick kanon. Hon var mycket mer framåt idag och hade bla simmat igenom en rockring.

Kvällen kom fort, dagarna går för fort!
Skulle gått ut med Ines innan barnen la sig men det hanns inte med och nu nattar jag Leia.
Jag behöver verkligen komma ut känner jag, har två läkarbesök framför oss nästa vecka, ett i gbg och ett i Borås dagen efter och gympa o simskola utöver.
På Lördagen är vi bjudna på kräftskiva men har inte "vågat" tacka ja än..beror på vad läkarbesöken säger.
Det tar så mycket energi att ha det framför sig, många funderingar och tankar och efter är man helt jävla slut.
Nu är jag redan helt slut känner jag, är mest nervös för läkarbesöket i Gbg då vi ska träffa forskaren runt 22q11.
Orkar fan inte med mer tråkiga besked nu.






1 kommentar: