torsdag 5 september 2013

Simskola

Oj oj oj vilken jäkla dag!
Dagislämning vid 8, gymmet vid 10-11, hämtade Leia, åkte hem o då åkte Kisse till sjukgymnasten och efter det till jobbet.
Ewa var gullig som kom hit o passade barnen så jag kunde duscha 3 timmar efter min träning haha och hinna duscha innan Leias simskola.
Den började 15 och det gick kanon! Liiite blyg och ville gärna att jag skulle vara kvar men föräldrarna fick sätta sig längre bort. Efter var hon nöjd och glad!
Sen hem o utfodra barn, kaffe med pappa som hade promenerat med Ines och sen hem till Camilla på MeandI party.
Nu kom jag hem men köpte ingenting, mycket brunt och plysch och det som var fint vet jag inte ens om fröken bestämd hade tagit på sig.
Köpa en klänning eller tröja för 300:- som blir hängande känns inte så lönt.
Till Noomi hittade jag inget kul faktiskt.

Nu ska jag koppla av framför tvn och sen i säng tidigt.

1 kommentar:

  1. Fina kort på barnbarnen <3 Leia ser sammanbiten ut <3 och givetvis Ines <3

    SvaraRadera