måndag 9 september 2013

Måndag

Då var veckan igång!

Rivstartade med att Kisse började jobba men morgonen gick bra ändå. Gäller att ligga steget före hela tiden.
Kaffet laddar jag kvällen innan så det trycker jag på när jag går till skötbordet med Noomi, kläder ligger alltid framme så man slipper det gnället osv osv.
Men nu längtar jag till Onsdag för då ska bilen in på service och då ska dom laga Noomis dörr så jag slipper klättra igenom bilen sen. 2500:- för ett sketet lås!

Vid 11 fick jag väcka Noomi och hämta Leia o Kisse.
Hemma väntade 5 liter köttfärssås som hade puttrat hela morgonen och förmiddagen. Det är ett bra tips för en god sås, koka lääääänge! Då försvinner lite av syran från tomaterna och blir mer rund. Mums var det!
Men vi lär vara trötta på köttfärssås i slutet av veckan haha men jag tänkte göra gratäng med mos nån dag o lasagne nån dag så det går nog.

I eftermiddag fortsatte Kisse med kojan och jag slängde blommor och försökte fota barnen.

Sen var Kisse hos tandläkaren med Noomi och det gick fint!
Efter det flög jag mot gymmet men det var ju så jäkla trångt där idag så jag ska försöka åka ner tidigare nästa gång.

Imorgon är det gympadax igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar