onsdag 31 juli 2013

Nu jäklar!

Idag åkte vi till svärfar o co på vägen till Varberg. 
Inne i Varberg var det knökat med folk, helt sjukt!
Så det blev inte så mycket shoppat, Leia köpte en Rex o Noomi fick en leksak.

Vi gick en sväng vid fästningen och sen drog vi hemåt. Ines skötte sig exemplariskt och charmade många som ville klappa :)

Nu är Kisse ute på sjön, bebisarna sover och jag o Leia kollar på Djur sjukhuset.

Imorgon kanske jag åker med mamma o moster till Ulricehamn när dom gör naglar men innan dess en pw. Vägde mig idag när vi ändå hade tillgång till en våg, 66 kilo med kläder och jag har väl tänkt mig traska ner till 62-63. 16 kilo har jag hittills gått ner. Jag mår så mycket bättre när jag har varit ute och känner mig mycket piggare.

Och det bästa är att i höst o vinter kan jag ut o gå i mörkret nu när vi har Ines!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar