torsdag 4 juli 2013

Brunt

Glömde skriva att jag färgade bort det röda i håret igår. Nu är det nästan svart men blir nog mer mörkbrunt om ett tag.

I eftermiddags rymde jag och Leia. Jag spyr på att bara gå hemma just nu och dagarna ser likadana ut varje dag.
Vi åkte iallafall och köpte smink, Leia valde ett rosa läppglans sen en tur för att kolla efter nåt nytt till hemmet men jag hittade inget roligt.
Vi hade mysigt, lugnt och skönt och kul att prata i lugn och ro.
Älskade, stora, lilla Leia ♡

Nu monterar Kisse ihop en studsmatta. Tanken var ju att Leia skulle få en när hon har ätit duktigt och smakat på all mat.
Men idag kom en arbetskompis fram till kisse och frågade om vi ville köpa deras då dom ska flytta. Billigt också så det var ju perfekt!

En dag kvar innan semestern börjar även för mig. Det ska bli otroligt skönt med avlastning här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar