tisdag 2 juli 2013

Inte klokt

Igår skulle jag o Leia försöka fälla upp resesängen. Alla som har en vet att man kan bli galen innan man fattar hur man gör.
Vi sket i det efter en stund och lät Kisse ta över..
Han hade också "lite" problem innan den fälldes upp.
Under eftermiddagen började det göra ont i svanken och det blev bara värre och värre så till slut tog jag en brufen fast den hjälpte inte.
Det blev värre o värre så efter jag läst saga för Leia kom jag inte upp ur sängen.  Kisse kom upp med två alvedon som knappt hjälpte heller.
Fy fan vad ont jag hade när jag gick upp inatt, kunde knappt lyfta benen och vända mig i sängen.
Tror det är ryggskott men det trodde jag bara att gubbar råkade ut för.
Verkligen jätte lägligt just denna veckan när man är själv och bär Ines som väger runt 7 kilo och Noomi som väger 10. Jag hoppas verkligen att det blir lite bättre under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar