måndag 15 juli 2013

Bullar

Idag började vi dagen med bullbak, vanilj och kanel i vanlig ordning och gött blev det!

Efter det satte jag en choritzogryta på spisen. Hade köpt färsk korv som jag tänkte haft i bröd bara, men jag gröpte ur innehållet och stekte med vitlök, slängde i paprika, potatis, morötter, krossade tomater, tomatpure o kryddor.
Sen fick den stå och puttra ett par timmar medans vi åkte till Gislaved.
Där fixade kisse sina fiskesaker och jag handlade lite på Lindex. Skulle köpt till mig enbart men det slutade som det brukar...mest till barnen.
Till Noomi fanns det massor! Mycket i naturfärger men till Leia fanns det mest hajpade kläder med katter o glitter.
Jag fick köpt nya trosor, är så jäkla dålig på att köpa nytt och nu var jag trött på att ha för stora från graviditeten med Noomi. Tror det var large på dom hehe så dom har hängt gött både här å där.
Amningsbehåarna är också utbytta nu.
Hade presentkort som kom väl till pass.

När vi kom hem slängde jag i blandade bönor i grytan och sen åt vi till vi stupade.

Nu myser jag o Leia till en film, jäkligt dålig version dock då det stod en tjej i vägen en bra stund.
Kisse fiskar med Erik o Peter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar