lördag 16 augusti 2014

Veckan

Det har inte hänt så mycket mer än att man har jobbat 5.40-14 hela veckan. Det har regnat in som fasen på jobbet så vi blev bla av med vårat lunchrum så nu sitter vi ute i fabriken o käkar..
Efter jobbet har jag hunnit med lite träning men inte mycket mer.
Så igår var det gott med Fredag!
Det blev smörgåstårta till kvällsmat och den blev god faktiskt, hade räkor, skinka, ost, brie, salami, och rullar med rökt lax som jag fyllde med gräslöksost.
Mellan hade jag hackat ägg som jag rörde ihop med lite majjo och resten av gräslöksosten och ett lager med skinkröra.

Idag kommer några och köper den sista ektorp soffan och så blir det nog dejt med Carro och annars blir det att röja ute. Ska plantera lite nya blommor tänkte jag.








posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar