onsdag 6 augusti 2014

Renovering pågår

Så jäkla gött att han kom och började med nya vardagsrummet redan i Måndags! Igår var han här och spacklade och idag ska det slipas.
Så till helgen är det nog klart! :)

Det har gått bra på jobbet, tjatet om vad folk har gjort på semestern är över och allt är som det brukar.
Måste säga att jag tycker 50 nyanser av honom är rätt trist. Det händer liksom inget nytt! Började med den andra igår så nu hoppas jag att det händer något mer.

Igår började jag med mina lågkalori måltider igen. Jag äter runt 700 kalorier/dag istället för 500 som är 5:2 dieten, fast jag kör fler dagar.
Idag blir det kålsoppa till lunch och sallad med äpple, avokado, tomat, gurka, örter och ägg till kvällsmat.







posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar