söndag 10 augusti 2014

Söndag

Idag har vi grejat ute lite, har tagit upp morötterna och ärtorna. Noomi plockade lite tomater, fast dom var inte ätbara än.. Sen slängde jag ihop en thaigryta till mig o Kisse och kyckling med gul curry till barnen. Vi åt glasnudlar och barnen fick vanliga.
Så nu var veckans matlådor klara.

Annars har det inte hänt så mycket, Kisse o barnen cyklade och jag promenerade innan. Var riktigt gott att komma ut.
Jag har 3-4 kg som ska väck så på veckorna är det slanka linjen som gäller. Äter typ keso, äpple o kanel till frukost och ägg, smothie till mellanmål och ett huvudmål.
Jag gör ju inte åt något på jobbet så jag kan inte äta lika mycket längre. Gick upp 5 kilo efter jag slutade snusa också plus att jag sitter hela dagarna på jobbet nu.

Hoppas ni får en bra Måndag.

Noomi hittade en ny toa idag föresten.. Bakom soffan i lådan haha


















posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar