fredag 11 april 2014

Sista dagen

Kass jag är på att blogga nu för tiden.
Veckan har gått fort!
Det har varit full fart från morgpn till kväll kan man säga.
Sista veckan på jobbet är snart gjord, bara imorgon kvar.
Just idag kände jag hur gott det ska bli att kunna sitta ner och äta sin mat utan att bli avbruten 411 ggr. Eller slippa säga ja eller jajamän hela dagarna haha..
Ja, lite trött på service är jag allt.
Idag (varje Fredag) var stället fullt av mammor och småbarn.
Dom stackars bebisarna får sitta o gnaga på majskrokar och leksaker i 2 timmar medans mammorna ska prata om amning o bajsblöjor. När dom går ser det ut som hej kom och hjälp mig med våtservettsberg och klabb all over. Ingen som tycker det känns schysst att slänga liiite skräp efter sig eller så, nix pix, sunt förnuft saknas.

Igår kom en känd gäst fram och sa att vi jobbar för mycket, jag jobbar bara tre dagar svarade jag.
Nej ni sliter, ni stressar och är underbemannade och borde prata med era chefer.
Jag slutar på Söndag fick hon till svar haha..

Något som har varit och är fantastiskt är mina chefer och medarbetare, har aldrig haft så roligt på en arbetsplats!
Jag fick en jättefin blomma idag och smarrigt fika hann vi med. Nu är det bara morgondagens 10 timmars pass som ska avklaras.

Nu har vi firat bästa pappa på sin födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar