måndag 14 april 2014

Första dagen

Då var första dagen på nya jobbet avklarad.
Jag var faktiskt inte nervös eller så innan och allt har gått bra.
Idag blev jag bjuden på frukost som åts ihop med fackgubbarna och sen hade vi möte om stämplingar, personalpolicy m.m och sen blev jag bjuden på lunch av min chef. Så gör dom med alla första dagen, väldigt schysst tycker jag.
Sen har jag suttit och testat fiber som är det jag ska syssla med.
Det är en kabel som man skär i sär och i varje kabel finns 8 små och i varje liten finns typ 10 fiberkablar. Så många färger att hålla i sär och kabeln är som ett hårstrå så det är pilligt!
Kommer bilder på hur det ser ut som jag sysslar med.
Idag är nog första gången ever jag har suttit så mycket på ett jobbet så jag fick ont i rumpan haha..

Idag fyller älskling år också! Lite otur att Noomi mådde prutt bara, men vi får fira honom till helgen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar