torsdag 24 april 2014

Hål

Jag skrev precis ett jättelångt inlägg som bara försvann, så störande!

Idag har Leia haft födelsedagsmys med Frida, dom hade fikat o så fick hon fina grejer :)
Sen var hon med Carro och tog hål i öronen! Trodde faktiskt att hon skulle protestera när det väl kom till kritan men icke.. Så duktig o fint blev det!

Efter jobbet tog jag en välbehövlig pw, jag blir så jäkla stel av att sitta så mycket och dom där 10 minutrarna i timmen blir inte alltid av att man tar o sträcker på sig.
Nen jag trivs jättebra och jobbet är intressant och nytt varje dag. Det är ju mer eller mindre ett skrivbordsjobb jag har nu så det är väldigt lugnt tempo.
Imorgon ska vi på rundvandring 7-12 i fabriken och sen är det facklig info 13-14 så det blir ett smäckigt arbetspass.

Nu har vi gjort färdigt godispåsarna till kalaset, 11 barn är anmälda hittills. Ska bli kul!

Nu sova för uret ringer 4.45

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar