tisdag 3 december 2013

Tisdag

Idag vaknade Noomi 4.20 och det börjar jag tröttna på nu. Hon somnar mellan 18.30-19 på kvällen så hon bör ju sova till 6 iallafall.
Idag höll jag henne vaken till 11.30 istället för 9.30 så hon käkade middag innan jag la henne. Så idag började jag laga mat 9.50 haha.
Hoppas att det funkar att fortsätta med detta så hon inte somnar innan maten på dagis o missar uteleken som Leia alltid gjorde.
Nu lägger vi barnen och det är ca en timme senare så det återstår att se hur det blir imorgon :)

Dagen har sett ut som dom flesta andra dagar. Blir ju verkligen på rutin allt när man går hemma. Vet inte riktigt vad man skulle göra om man åkte iväg heller då alla jobbar o shoppa kan man inte göra jämt dessvärre. .
Men vi har det mysigt på dagarna, Leia leker mycket med dockhuset o Noomi lullar runt överallt :)

Nu ikväll flyttade vi in alla leksaker o böcker till rummet som ska bli ett lekrum. Det ska fräschas upp med ny tapet och skrivbord och andra förvaringar, men det får vänta nån månad.
Men det kommer nog bli skitbra!
Vardagsrummet ser jäkligt städat ut nu iallafall..

Fick mitt paket från Gina idag också, var tvungen att beställa nya byxor då alla hänger som säckar :(
Blev ett par svarta jeans i stl 36, känns inte klokt!
Det är inte alltid roligt att vara smal som folk verkar tro och det är inte roligt att få kommentarer som "äter du inte"
Jag har komplex så jag knappt vill visa mina taniga ben.
Men nu har jag börjat äta minipiller så hoppas jag går upp en del.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar