onsdag 25 december 2013

Juldagen

Juldagen innebär fest för många och återhämtning och leka igenom alla leksaker för vissa.
Idag har jag tvättat ikapp tvätten och bytt lakan.
Sen hämtade Kisse o Leia svärmor som firar jul här idag.
Jag lagade kycklingfajitas med tacos till middag och sen fick vi alla fin-fina klappar :)
Bla en handvirkad fin filt och Noomi fick den största gossedjurshunden jag har sett!

Eftermiddagen har varit lugn, har varit trött hela dagen. Jobbigt att fira jul..

Nu har vi ätit pannkakor med grädde och sylt och barnen har badat och jag har tagit en go och lång dusch.

Sen ska jag krypa ner och läsa tidningarna jag fick av pappa igår. Det är kvalitet mina vänner!

Glömde skriva om vilken julklapp jag o Kisse fick av våra gäster igår! En jättefin ljusgrej som jag blev jätteglad över :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar