torsdag 10 oktober 2013

Jobb

Glömde skriva häromdagen efter mitt möte på jobbet att jag ska jobba nästa Lördag.
Jag kickstartar med att rodda upp laxfärsfyllda spättafileer med potatispure o vitvinsås till 120 pers haha.En av cheferna skulle till Oslo så då får jag vara boss i köket.
Fasen va pirrigt men det ska nog gå bra.
Det värsta är att det är vernissage samma dag OCH Helge Skog kommer och pratar om släktforskning så det lär bli hett om öronen :)

Nu har jag slängt ihop en köttfärssås som puttrar, tvättmaskinen går för fullt och barnet sover.
Jag har nog bestämt mig för att Leia får ledigt från höstlovet till jag börjar jobba i Januari.
Dessa mornar och förmiddagar är alldeles för stressiga. Jag väcker Noomi varje förmiddag och det funkar inte för det är hennes enda vila om dagen.
Sen när det blir kallt och snö blir den ännu joxigare med overaller på och av o skotta av bilen hundra gånger.

Blev så glad igår när dom ringde upp och berättade att vi inte behöver åka till Borås för att ge Noomi influensavaccinet, dom kunde fixa det på Bvc :)
En körning mindre är så mycket värt!
På Måndag ska vi till Sahlgrenska för hörseltest :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar