tisdag 11 juni 2013

Röntgen

God morgon. ..
Noomi väckte mig vid 4.30 idag också. Tur att jag somnade klockan 21 igår :)

När man äntligen har släppt allt något sånär om 22q11 (tänkte på det 24/7 innan)
Då dimper det givetvis ner en kallelse till njurröntgen.
Nästa Måndag ska vi dit och Måndagen efter på sjukgymnastik.
Ska ringa och kolla om man kan klämma in sjukgymnastiken samma dag.
Jag kommer nog aldrig vänja mig vid alla sjukhusbesök, får en klump av ångest i magen med en gång.
Nu vill jag bara njuta av sommaren. Hade varit skillnad om Noomi visade tecken på att må dåligt på något sett. Då hade man såklart velat kolla så fort som möjligt.

Jag gick ur gruppen på fb, det är lite som en tjej från Danmark skrev till mig att det är oftast dom som har det jobbigast och med störst svårigheter som skriver.

Vi har nog tur med Noomi so far, hon utvecklas som hon ska och det borde vara ett bra tecken.
Hoppas tänderna börjar komma snart också.

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe, sen väcka Leia och sen vid lunch åker vi till Liseberg!
Noomi ska mysa med moster Bella :)
Oj oj va Leia ska skämmas bort idag!

Jag o Leia testade bågar på nätet igår, hon behöver inte glasögon men det var roligt tyckte hon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar