onsdag 19 juni 2013

Blommor

God morgon.

Fasen så gött jag sov när Noomi slog upp sina blå, 5.15 gick vi upp fast hon ångrade sig nog och kom på att hon var trött. Men hon höll låda ett par timmar ändå.

Nu har jag fixat ACE försäkringspapper som ska skickas in idag. ACE kräver inga hälsointyg så det är väldigt förmånligt för sjuka barn. Så nu har hon 2 st lilla hönan.
Men den från Folksam ska jag nog säga upp.

Sen har jag skrivit handlingslista till midsommar, längtar efter att göra tårtan. Mer än att äta den faktiskt :)

Nu har jag trökat på mig min nya kjol som jag fyndade, klämde såklart rygg-fläsket när dragkedjan skulle upp!
Jag har haft 38 hela tiden efter grav men först nu sitter det som det ska, ser inte ut som man har en hylla på varje sida av höften.

Nu ska jag fortsätta att få saker gjorda medans ångan är uppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar