tisdag 4 november 2014

Sahlgrenska

Idag har jag varit på Sahlgrenska och gjort en stor hälsoundersökning inför donationen. Det kan ju vara så att dom hittar något på mig så donationen inte går att genomföra.
Tror det blev 20 provrör med blod, ekg, kissprov, längd, vikt, känna och klämma och lungröntgen.
Nu är det bara att vänta. Den 2 eller 3 December blir donationen av om allt går som det ska.
Den som behöver stamcellerna har leukemi men jag vet fortfarande inte vart och vem personen är, det får den personen avgöra om ett tag om den vill ha kontakt.
Idag var det en kvinna som har haft leukemi som hade träff med sin donator från Tyskland, ganska häftigt!
Dom skulle till stan och bowla. Men vanligast är väl att man får ett tackkort eller liknande sa läkaren.
Syrran var gullig och följde med mig idag, gott att vara två när man ska hitta överallt.

I helgen var vi i djurparken med mamma och pappa, jättemysigt och barnen var glada hela dagen.
På eftermiddagen var jag o Leia hos Farmor med en blomma och ljus.

Nu ska jag käka och sova lite och sen prova fiber natten lång..










posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar