torsdag 27 november 2014

Pynt

Igår kväll satt jag på nätet och letade fint julpynt, vill ha med naturliga färger och utan krusiduller. Men det jag hittade kostade typ 50:- st så det blev inget köpt.
Idag hittade jag fina kulor iallafall! Dom kommer sitta som en smäck, köpte en julgranskorg(?) för ett tag sen också och det blir nog bra det med.

Jobbdagen har varit bra, just nu lyssnar jag på En man som heter Ove, väldigt jobbig gubbe men boken är rolig.
Innan denna plöjde jag igenom Mari Ljungstedts böcker, också riktigt bra!
Vi pyntade inne i vårat crib idag, världens fulaste stjärnor iallafall haha! Var nån tant som fyndade dom billigt för läääängesen.

Efter jobb och dagis åkte vi till pappa och sen käkade vi pizza, en bra Torsdag!
Imorgon kommer K hem igen, om han nu klarar tentan och inte blir fastspänd tills han har klarat den..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar