söndag 21 september 2014

Söndag

Menade givetvis att det var skönt med en Lördag då alla 4 var hemma, glömmer lätt av mig själv när jag räknar :)

Idag har Kisse varit iväg från tidig morgon till lunchtid och fiskat, eller försökt rättare sagt.

Jag o barnen hade en mysig och lugn fm, hade gärna sovit längre än 6.15 men dagen blev ju lång.

Jag har fått gjort mycket idag också, andravåningen kommer alltid i sista hand så idag blev den städad och lite pimpad med nygamla gardiner och lite sånt.

Till middag blev det roullader med sås, potatis och gelé, satt som en smäck!

I eftermiddags var Leia på kalas i simhallen som blev väldigt lyckat! Hon älskar att bada så vi måste dra och bada oftare. Lite lättare nu när Noomi är större och inte bara kutar iväg åt världens alla håll.

Idag blev det minsann fika på Björsdamm! Kisse hittade ett recept i Buffé på en pärontarte tatin. Den blev jättegod och till den fick vi glass och jag slog på stort med en sked Nutella till också ;)

Nu är barnen i säng och jag ska placera mig i soffan!

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar